Tuesday, October 2, 2007

DEWAN PEMUDA PAS AJAK MAHASISWA MENGGANAS





Surat Abdullah Abdul Karim
Pengarah Jabatan Pembangunan Mahasiswa PAS
Dewan Pemuda PAS Pusat

MAHASISWA LAWAN HABIS-HABISAN KAMI AKAN MEMBELA ANDA

Penamaan calon bagi Pilihan Raya Majlis Perwakilan Pelajar seluruh IPTA tempatan sudah berlangsung pada 26hb September lepas dan pengundian akan dijalankan pada 2hb Oktober 2007.

Merujuk kenyataan saya sebelum ini dalam Harakahdaily pada 28 September 2007. Sebagai Pengarah Jabatan Pembangunan Mahasiswa Dewan Pemuda PAS, Saya ingin membuat seruan kepada mahasiswa-mahasiswa pro mahasiswa di kampus bersama parti-parti Barisan Alternatif , NGO-NGO, kita jangan berselindung lagi. Marilah kita turut serta bergiat secara aktif dalam politik pelajar. Kami daripada Dewan Pemuda PAS dengan ini mengisytiharkan campurtangan dan jihad ke atas golongan mereka.
Semakin kita mengelak, maka semakin bobrok situasi di dalam kampus dan jangan harap produk kampus tempatan akan berani untuk menyokong kita apabila tamat pengajian kelak.

Mari kita 'bakulsampahkan' Akta Universiti dan Kolej Universiti 1971 itu yang telah sekian lama dijadikan bahan ugutan kepada pelajar supaya menjauhi kita.

Kepada mahasiswa, lakukan apa sahaja untuk menentang ketidakadilan dan diskriminasi sepanjang pilihan raya kampus sesi ini. Kalau perlu berdemonstrasi, maka berdemonstrasilah dengan penuh berani sebagaimana saudara-saudara kita berjuang bermati-matian dengan membaling batu dan bom petrol (Molotov cocktail) untuk menentang kerajaan Barisan Nasional di Batu Buruk, Terengganu. Di kampus kita harus sebagai orang muda kita harus jauh lebih berani untuk menafikan rejim aspirasi daripada terus membuat kemungkaran di kampus.

Laksanakan kempen secara terbuka. Edarkan risalah-risalah anda secara terbuka. Gunakan senjata yang ada untuk mempertahankan diri, aspirasi telah menggunakan pengawal keselamatan dan polis untuk mengugut kita, usah takut pada mereka.
Jika ada yang ditangkap atau didakwa di mahkamah universiti, jangan risau dan takut, kerana kami Pemuda PAS dan KeADILan akan membela anda.

* Surat ini menyebabkan seorang Mahasiswa MAMPU (pelajar tahun 3 dari Kelantan) ditahan polis kerana disyakimenyebar surat dan telah berdemonstrasi bermotor mengganggu ketenteraman di UKM dengan cara ganas.

1 comment:

Unknown said...

PERTAMA SAYA INGIN MENYAPA SEMUA PENGUNJUNG SITUS INI DENGAN KATA ASSALAMU ALAIKUM WR WB, SALAM KEPADA SEMUA SAUDARA2,MAAF SEBELUMNYA MAKSUD DAN TUJUAN SAYA HANYA INGIN BERCERITA SEDIKIT TENTANG PENGALAMAN SAYA BERSAMA KELUARGA BESAR SAYA,INI BUKAN REKAYASA ATAU PUN CERITA KARNA INI BENER BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Perkenalkan saya MBAK FITRI SULISTIAWATI saya sangat berterimah kasih banyak kepada AKI atas bantuanya angka ghoib yang aki berikan kepada yaitu (9135) benar-benar tembus 100%, mohon maaf AKI ini pengalaman saya…waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka jitu…dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar mampus dalam hati kecil saya….dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk ,hingga akhirnya saya di kasih info kepada teman saya untuk menjadi member AKI MUPENG,dan ternyata angka ritual ghoib yang AKI kirim kepada saya ternyata jitu..akhirnya terbayar hutang saya ini dan akhirnya saya Membeli 1 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalaman saya…bagi anda yang mau mencoba angka ghoib dari AKI MUPENG silahkan hub/sms di nomor (''0852-9445-0976''),atau KLIK DISINI ngak usah ragu-ragu…karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI MUPENG.

BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RITUAL ,,,,,,
2D.3D.4D.5D.6D
angka GHOIB:SINGAPURA
angka GHOIB:HONGKONG
angka GHOIB:MALAYSIA
angka GHOIB:LAOS
angka GHOIB:SIDNEY
angka GHOIB:CAMBODIA
angka GHOIB:CHINA
angka GHOIB:KOREA
angka GHOIB:ARAB SAUDI
angka GHOIB:BRUNEI DARUSSALAM
angka GHOIB:TAIWAN
angka GHOIB:THAILAND